İstanbulda doğum yaptığınız devlet hastaneleri ili ilgili değerlendirme ve bilgilendirmeleriniz ihtiyacım var. Özellikle ebelerin/ doktorların ilgisi, odaların tek kişilik olup olmaması temizlik ve hijyen gibi konularda hastane adı İle birlikte deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Olumlu veya olumsuz