-ElEle- anlamıyorum ama şunu soyleyecegim dün bende 3lü tarama sonucumu gösterdim doktora grafik attı bana orta riskli down sendromu olma durumu varmış ama 1000kişide 1 ve daha sonra baya araştırdım en iyi sonuç veren fetal dna yada karından sıvı alınmasıymış ben hiç birini yaptırmayacagım çunku 2li tarama testim temiz çıkmıştı çogu kişide 3 lü taramanın eskide kaldıgı 2 ve 4 daha güvenilir dediler biraz karışık anlatmış olabilirım ama takma kafana olumsuz bir durum olsa bile o senin evladın