Arkadaşlar kısmetse Temmuz ayında doğum yapacağım ( doğum şeklim henüz belli değil çatı muayenesi daha yapmadı doktor ) malum çok sıcak olacak 2 tane pijama takımı aldım ama sabahlık almadım sizce gerekli mi ? Yani doğumdan sonra üşünür diyorlar ama zaten hastanede sıcak bidaha giymeyeceğim ne gerek var diyorum ama ne yapsam bilemedim