Hatice2711 Kızlar benim Cuma günü Dr randevum var 29+1 oluyorum kaçıncı haftadan sonra doktor randevuları 1 haftaya ya da 2 hafta ya bir gidiyoruz 🌼 Bu aralar doğuruversem de kucağıma alsam kızımı diye bekliyorum 🙈😁
ncyt0 Hatice2711 bende 28+4 aynıyız 🙈 sanırım 30.haftadan itibaren sıklaşıyor kontroller hangi şehirdesiniz
Hatice2711 ncyt0 yaa sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin allahım Mersin/ silifkedeyim canım dr tahmini Doğum tarihine ne zaman dedi canım size 🙏🏻🌸
ncyt0 Hatice2711 son adete göre 7 eylül canım ama sezaryen olacağı için 38-39 arası olur dedi yani 24 ağustostan sonra falan size söyledi mi gün
Hatice2711 Ben normal istiyorum dedim Bana da 7 eylül dedi canım ama normal olmazsa da 1 hafta öne atar Ağustos sonu gibi olur dedi