Merhabalar,
36.hafta olduk bugün tam. 35+5te bebeğimin kafası 39+2 görünüyordu. Doktorum normal doğum yanlısı, sezeryanı en son ihtimal konuşuyor ki daha hiç konuşmadık bile. Biraz da detay vermeyi sevmiyor normal doğurursun, doğurturum diyor ama kesi çok olur diye çok korkuyorum. Doktoruma da güveniyorum aslında Kafası normalden iri bebeği normal doğuran var mı? Kg 2800, boy 47 cmdi en son. Doğum anında kesi acısı vs değil sonrasında iyileşme süreci, vajinanın durumu beni korkutuyor. Deneyimli annelerin yorumlarını bekliyorum 🥲