Beyzacglr Kızlar benim doğumum ekimde Allah nasip ederse kış anneleri var mı kendilerine nasıl lohusa takımı aldılar ya da alacaklar?
ebrunasrullahylmz12211221 Beyzacglr Benim de ekimin başı olucak bi sorun çıkmazsa ben hiç düşünmedim lohusa takımı şart mı ki