Suhedymn
35+3 teyim 13 saatlik yolculuk yapıyorum şu an 7 saatini tamamladım siz kendinizi iyi hissettiğiniz sürece problem olmaz bende tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ama ona göre tedbirini alıyorum sizde kendi tedbirlerinizi alırsanız sorun olmaz otobüsün durduğu yerlerde yürüyün, tuvalet ihtiyacınızı giderin sorun yaşamazsınız ama farklı kaygılarınız varsa doktora danışmakta fayda var benim doktorum 36. Haftaya kadar sorun olmaz demişti.