Çok geçmiş olsun. Ailelerin evlenmenize onay vermediği kişiydiniz değil mi? Çok çok üzüldüm, hakkınızda hayırlısı buymuş demek… Ailelerle aranızı düzeltip doğru insanla bir araya geldiğinizde, sağlıkla sıhhatle kucağınıza alacağınız bir bebeğiniz olur umarım. Allah sabır versin 😔