Bsrakrs Kızlar ben doğuma giderken kaynanam bakıcak oğluma sezaryen olucam sizce doğum yaptığım ilk günmü görmeye gelmeliler ikinci gün mü ilk gün gelirse belki yanımızda kalmak isteyebilir bizim için zor olabilir sanki ikinci gün daha mantıklı gibi🥺 tecrübeleriniz neler?
Denizinci Bsrakrs bende burada bekleyeyim 🥹benimde kızım şu an 3 yaş 2 aylık . Oğlum doğduğunda 3,5 yaş olacak araları. Nasıl olur ? Nasıl karşılar çok merak ediyorum . Endişe de etmiyor değilim. Bu arada kolay doğumlar diliyorum size .
Yenibirannee Bsrakrs bende o şekilde yapacağım kızım 26 aylık olacak doğum yaptığımda. Onu odada bırakıp ameliyata gidemem yeni bebeğimin doğumunu duygusal travma olarak hatirlamak istemiyorum 🥲 ikinci gün kismetse gelir beraber evimize gideriz 🌸