kuzucukyolda Bu konular fazla konuşulmuyor sanki ama ben 33. Haftadayım ve beyaz akıntım var 3 gündür acaba doğum yaklaşıyor diyemi herhangi bir enfeksiyon değil veya nişan bu şekildemi oluyor azar azar nişanmi geliyor acaba bilgisi olan varmı
esylmz kuzucukyolda kokusuzsa nişanmış diyorlar başka bir yazıda okumuştum ben de 33üm bende de var akıntıdan. Nişan hep pembe olmuyormuş
irem1- kuzucukyolda 33+6yım 6gün önce kontrolüm vardı hamilelik akıntısı dedi doktorum koku veya sarı renkli değilse sorun yok dedi ama ne olur ne olmaz fitil verdi enfeksiyon habercisi olmasın diye Ve benim yaramaz kızım doğum pozisyonuna geçtiği içinde akıntı artıyormuş
Ilknursam 35 haftalığız biz de. Aynı akıntı bende de var. Nişan pembemsi oluyormuş bu normal bi akıntı diye biliyorum