Gazeliz Kızlar Merhaba 27 haftalık hamileyim aşırı kemik ağrım ve kramplarım var kullandığınız etkili magnezyum isimlerni benimle paylaşırmısınız?
gulsahklkn Gazeliz Magosit kullanıyorum ben hamileliğimin ilk haftalarında başlamak zorunda kaldım bacak ağrısı ve kramplardan ötürü çok iyi geldi
Beratcan Gazeliz magoist kullanıyorum canım her akşam yatmadan önce bı tane içiyorum iyi geliyo.ama doktorum fiyatı yüksek bi ilaç yazmıştı reçetesiz alınıyodu pahalıydı diye onu almadım.tabi o daha iyiymiş ama ben bu kullandiğimdan memnunum reçeteyle alınıyo bu kullandiğım
Kediler İlk başta magnorm kullanıyordum, efervesan tablet şeklinde. Tadı portakallı gazoz gibi. Kimisi kolay içebilir ama ben çok zorlandım. Şimdi magosit tablet kullanıyorum, hap olarak yutması daha pratik geliyor.
1kucukbaby Gazeliz benim doktorum venatura magnezyum yazdı 80 lira 60 tablet var içinde ben çok memnunum satış fiyatı 80
Beratcan Gazeliz magnimore canım arkadaş resmini de atmış o çok iyiymiş doktorum onu önerdi muhakkak iç dedi en etkili oymuş.ama bu reçeteli olanı ilk denedim iyi geldiği için pahalı olanı almadım bnde
beyzzsenturkk Gazeliz osteocare kullandım hamileliğim boyunca 1 saat icinde etkisini gösteriyor sabah kramplarıma aşırı iyi geldi tek kötü yanı devlet karsılamıyordu ama mucizevi biseyyy