Arkadaşlar sancılarım olduğu için doktor 32 haftada bir kaç gün önce açılmam olup olmadığına baktı (düzenli sancım geliyordu ) çok şükür açılma yok gerekli tedavi aldım ve şuan iyiyim AMA muayene esnasında çatı kemiğim çok dar olduğunu normal doğumun neredeyse imkansız olduğunu söyledi. Bebek kanala yerleşmiş plesantam olması gerektiği yerde ama 32 haftada çatı kemiğin dar denildiğini için sadece bu sebepten dolayı sezeryan olabilir mi ?