alyapoyraz 17 gündür küvözde bebeğim, şu an yoğun bakım önünde beklerken yazıyorum hatta. Gece de sağıyorum elektrikli pompa kullanıyorum. 3 saatte 1 sağıyorum, gece 1de sağıyorum 4 5 gibi uyanıp yine sağıyorum, sonra yine 3 saatte devam ediyor. Süt arttırmak için damlaymış içecekmiş hepsi pazarlama ürünleri bunu deneyimledim. Bol sıvı tüketilmeli, sağlıklı beslenilmeli ve önemli olan moral. Bebeğimin durumu iyileştikçe arttı sütüm. Kucağıma alıp emzirmeye başlayınca birden iki katına çıktı sağdığım süt. Yani iyi düşünüp stres yapmayınca, bebek emince artıyor