Havvaca 2 gün önce cumartesi günü 34+4 iken normal muayene için gittim nstye bağladılar ve düzenli sancılarım çıktı. Erken doğum riski dedi doktorum aynı şekilde 4 tane iğne verdi aynı gün 2 tane oldum diğer gün 2 tane daha oldum progratan fitil verdi bir de. Alttan muayene olmadım ama. 37 ye kadar dayanırsa sonra rahatlarız dedi. İstirahat verdi hareket etmeyeceksin dedi. Tansiyonum iyi çıktı Gelişiminin de iyi olduğunu söyledi 2300 kilo 45 cm boyu çıktı. Yine de daha çok küçük. Benim çok gördüğüm kaşar, tahin, ceviz bunlar kilo aldırıyormuş bebişe hergün yemeğe çalışıyorum