Kızlar merhaba bir oğlum var 4.5 yaşında o 2 yaşından beri ikinci bir bebek istiyoruz lakin olmuyor tüp bebek ve asi hariç herseyi denedik sebepsiz infertilite ve pco var doktor tanıyı boyle yaptı.. Adetime 8 gun var bu ay resmen bos geçtiğimiz gun sayısı 4 5 gündür.. Hiçbir belirti yok ne adet ne de gebelik.. Sigarayı bıraktık eşimle birlikte. 1 ay olacak.. Sizler ne durumdasınız.. Hayırlı haberler alırız insallah