Melikeee123 Kizllaarr pişik kremi için bepantol veya mustela hangisini önerirsiniz siz hangisini tercih ettiniz 🥰
guzelanne01_ Melikeee123 sudocram aldım çok öneriyorlardı,kızımdada bepontol kullandım memnun kaldım pişik sorunu yaşamadım
Eceee Melikeee123 ben mustela ve sudocrem aldım mustelayı pişik olmadan her açmada süreceğim zaten pişik önleyici krem 😊 diğerini de yüzüne vs de sürmek için aldım yanaklar için birde bu durumda pişik olursa kullanırım iyi gelir belki diye.
glz87 Melikeee123 ben ilk çocuğumda bepantol kullandım memnun kaldım şuan da 2.hamileyim ondada sudocrem aldım ama etrafımda sudocrem alıp kullanan çok memnun kalmış bende onu aldım
Liv3652 Melikeee123 kesinlikle sudocrem pisigi başlangıçta engelliyor her derde deva bi krem pisliklerde kullandım, yüzünde isilik gibi olduğunda kullandim krem zaten yoğun çok az sürüp kullanmanız bile yeterli olacaktır
Melikeee123 guzelanne01_ Evet o kremiee çok soyluyolar her kafadan bir ses çıktığı için kararsiz kalıyor insan 😂