Aecer ben 3 aylik oldugundan beri kullanıyorum evim sicak oluyor ama kızım asla üstünü ötmüyor bebekliginden beri ayni. O yuzden cok ince almadim 1 tog olani mevsimsel gecislerde kullandim. Kışın resmen 2.5 tog kullandim oda sıcaklığı 21 dereceydi ama hic ne terledi nede üşüdü. Benimki biraz sıcağı seviyor.