Rukiss35 Merhaba kızlar benim sat 1 mayıs ama ona rağmen kese göründü bebek görünmedi normalmidir beta hcg 5000 de doktor 2 hafta geç döllenmiş dedi korkuyorum https://www.hizliresim.com/1njl9s8
Emsll Rukiss35 bende aynı dertteyim şuan son adet 4 Mayıs sadece kese görebildik bebek henüz görünmüyor cuma çağırdı doktorum
Edsn Rukiss35 ben de aynı durumdaydım geç yumurtalama da 2 hafta geriden geliyor bebek o yüzden huzursuz olmayın 2 hafta sonra tekrar muayeneye gidin doktor sizi buna göre yönlendirecektir
Ozsuerx Rukiss35 benimde aynıydı 4 haftada sadece kese görüldü 6+3 te bebekle kalp atışı endişe etmeyin geç döllenme problem yaratan birşey değil bebek büyüdükçe haftasını yakalıyormuş zaten
Zynpbal_ 2 hafta geç döllenmişdi benim 4. Haftada sadece kese göründü 6 haftada bebek ve kalp atışını duymuştum
Aytac27-07 Sat 21 mart benim, 5 mayiste vajinal ultrasonda gördü doktor keseyi,değerim 3806 iken,,geç döllenme de normal, ama yavaş yavaş sata göre haftasına yetişiyor
AsELinAnneSi__ Rukiss35 bende sata göre 8. Haftamda keseyi gördüm 6 hafta uyumlu dendi sonra ultrasona göre devam edildi ertesi hafta bebeği ve kalp atışını gördüm şimdi sağlıklı çok şükür ilk gebeliğim bende korkmuştum geri dendiği için geç döllenme olunca böyle oluyormuş normalmis sağlıkla gelsin bebisler 😇💓