HMH Merhaba kızlar 4 haftalık hamileyim ama 2 gündür falan regl ağrısı gibi ağrım oluyor biraz. Üşüttüm de ondan mi yoksa yerleşme vs mi bilmiyorum yaşayan oldu mu? Yarın ilk defa doktora gidicem
nerminnn_ HMH ilk aylar bende de olmuştu korkup süreli tuvalete gidiyordum kanamam mı var diye bakmaya doktorum çok normal demişti
umaydurununannesi HMH bende 4+2 benımde oluyo kasık bel agrısı dınlendıkce gecıyo kendını yormamaya calıs
Annesii23 HMH bende 4 haftalık hamileyim benimde ağrılarm var adet olacak gibi hissediyorum ama normal sanırım