Nazli_001 12+2 günlük hamıleyım yarın doktor kontrolüm var benim gibi olupta Cınsıyet öğrenen var mı ?
minikmucizeemaak Nazli_001 Bana o haftada 2 li teste gittiğimde çok erken demişti, 13+6 da tahmin etti yükselik oranı verdi tabi. Yarın Allahın izniyle 15+0 ız yarın kesinleştirelim dedi kontrolümüz var 😇 Bence daha erken canım, sağlıkla kavuşalım 🤲🏻
sevaldqn1 Biraz erken sanırım sadece bir ihtimal tahmin edilir ben 16 haftalık olmama rağmen tahmin ettiler net birşey demediler kisiden kişiye de değişir belki
Nazli_001 sevaldqn1 kızımda 11. Hafta da yüzde 70 kız bebek demişti bunda der mi bilmiyorum ondan sızlere sorayım bir dedım canım
Nazli_001 minikmucizeemaak amin inşallah ilk bebeğimde kızımda yanı 11+3 de tahmınde bulunup kız bebek demişti 15. Hafta da da yüzde yüz demişti bunu kestıremıyorum çokta merak ediyorum açıkçası sağlıkla gelsin hepsi cinsiyet fark etmıyor ama ınsan ıster ıstemez merak ediyor