coolmother kızlar spinal sezaryende uyuşmayı nasıl tarif ediyorsunuz ? nasıl bir his .. az kaldı benim günüme merak ediyorum uyuşmayı acı hissi nasıl olmuyor çoğu kişi hiç birşey hissetmediğini söylüyor ama ya hissedersem korkusu var ..
Bebekliannee coolmother cuma 2.sezaryen olacak inşallah. İğneyi vurunca böyle bacaklara inen güzel bir sıcaklık geliyor . Uzaniyorsunuz ellemesini çok az hissedersin ama acı asla. Zaten hissetsen mantikken dayanamazsin. Birde bebeği çıkartırken kesilen yeri elleriyle cekiştiriyorlar o sıra biraz sallanıyor gibi olsuyorsun o kadar. 🤷🏻♀️
Nurgul8 coolmother ağrı acı yok tabiki , sadece böyle derinden çok çok hafif fokunmalsri hissediyorsun ama yani asla birinin sana dokunduğu gibi olmuyo çok konforlu rüyada gibisin arka fonda müzik filan açıyorlar
Nurr_22_22 coolmother belden iğne yapıldığı anda ayaklarına sıcaklık iniyor ben parmaklarımı oynattim 1 2 dk içinde o da kaldı yatırdılar önüme örtü filan koydular ben korkuyorum ya acirsa diye sonra doktorumu gördüm daha başlamadı sanıyorum ameliyata meğerse kesmiş beni bebeği cikardi gösterdi 5 ya da 10 dk içinde inan hiçbir şey anlamadım hissetmedim ne kesi acısı hissettim ne dikiş acısı sadece dikiş sırasında cekistirme oluyor onu hissedersin o kadar
Sevidmn Belden direk uyusuyorsun ama butun dokunmalari hareketlero hissediyorsun yani sahsen ben hissettim kesmeyi dikmeyi hissetmiyorsun sadece