22 haftalıkken bebeğim 2 hafta ileri gözüküyor diye şeker yüklemesi istedi doktor ve yüksek çıktı sonucu o zamanda danışmak için yazmıştım buraya. Sonra yediklerime dikkat etmemi söyledi doktorum ve düşürdük şekeri arada yine çıkıyor tabi de. 30+1deyim suan bebekte normal kilosunda suyum da normal çok şükür. Ama iki gündür galan şekerim yükseliyor yine bebekte her şey normalken şeker yükselmesi yine de sorun olur mu acaba? Yüksek gördükçe stres oluyorum çok