Seda06891 Oğlum 12 yaşında su çiçeği çıktı ben 29 haftalık hamileyim bi zararı olurmu bebeğe çok korkuyorum yaşayan olduysa lütfen bilgilendirsin
Aybarsmom_ Seda06891 anne karnındaki bebek için tehlikeli olduğunu biliyorum su çiçeğinin. Bence doktorunuzdan bilgi alın. Daha önce gecirmediyseniz size bulaşabilir sizden de karnınızdaki bebek etkilenebilir
baybarsmom Seda06891 daha önce cıkardıysanız bu sefer zona olarak çıkar belki zonanında bir zararı olmadığını söyledi doktorum. Su ciceği çıkarıp cıkarmadıgınızı öğrenin ona göre doktorunuza bilgi verin