Anneler dün akşam saatlerinde temiz bulaşıkları yetlestiriodum sandalyenin bacakları kırıldı ve sırt üstü düştüm. Kafam belim betona gelmesin diye bı elimle karnimi diğer elimi sırtıma attım düşerken. Kolum altmda kalarak dirsegimden ve bileğimden parçalandı. Bağcılar eğitim ve araştırma Hastanesi’ne kaldırıldım. Çok aşırı şiş olduğu için yarın ameliyat edecek drlar. Bebek şimdilik çok şükür herşeyi iyi gözüküyor. Hamileyken böyle talihsiz kırıkları olan oldu mu ne kadar sürede iyileşme oluyor. Ameliyat bebeğe Zarar verir mi bu haftasında 😭😭