xbebegimx Kizlar kadin dogumcu izindeymis 3 ekime kadar yazack hekim yokmus . İc hastaliklari bolumune falan sordum kadin dogum yazmasi lasim diyor bu igneyi kullanmam lazim yani niye boyle yapiyolr doktoruma msj atiyom cvap yok. Ozel hastane gitsem yazarlar mi acaba ya ekime kadar ben napcm ekim sonu zaten dogum var
_tuuggcce_ Oksapar hakkında çok bilgim yok açıkcası.Ama dün hastaneye gittiğimde doktorum 1 seferlik vurdurdu. Özel hastane, 30 tl ücret aldılar iğne için sadece. Ama rapor kısmı vs nasıl işliyor olay çok bilmiyorum maalesef
minikinsantanesi Özel hastaneye git mutlaka yazarlar yani de doktorun da izine çıkacaksa felan mutlaka sana fazladan iğne çıkartması gerekti veya çıkmadsn önce tekrar Çağırması gerekti ben her gittikçe elimde az kaldıkça mutlaka yazıyor doktorum