SevgiAsilturk Arkadaşlar normal doğum yaptım ama doktorum 40 gün sonra muayeneye gel dedi gitmedim, 40 muayenesinde neye bakılıyor gitmesem bir sıkıntı çıkar mı ki
hunilimom SevgiAsilturk ben ilk kızımda gittim ikincide gitmedim 😂 alltan bakıyor dikişlere bir de ultrason ile rahim toparlamis mi diye o kadar