Merhaba kizlar, bir kaç gundur yeşil kalın yapılı bir akıntım var. Bu sabah WC sonrası ekstra yoğun geldi peçeteye ve korktum. Cuma günü doktor randevum var ama daha erkene çekmelimiyim bilmiyorum. Başına gelen oldu mu? Ne kaynaklı, bir şey oluyor mu, bebeğe 4 gün için de zarar verir mi acaba :((