Melike_21 yorgun bir durumdayken yaptırma canım. Ben ilk dozu yaptırdığımda eşimin ailesi misafirliğe gelmişlerdi inanılmaz yorgundum aşıyı vurup geldikten sonrada sağ olsunlar hiçbir şeye el atmadılar hem tekrar yoruldum hem kolumu fazla hareket ettirdim yatağa geçtiğim gibi vücut sızlaması halsizlik başladı sabaha kadar uyuyamadım ikinci dozu yaptırmak istemiyordum korkudan. İkinciyi yaptırmaya gittiğimde de yorgun değildim sonrasında da dinlendim sadece kol ağrısı oldu birinci de yaşadığım hiçbir yan etkiyi yaşamadım ki sağlık ocağı da ilk dozda yorgun veya hasta mıydın o tetiklemistir demişti