Izm123 Kızlar şırnaktayim 3 aydır ankaraya gidicem şimdi doktora muayene olmam lazim hemen takipli hastasiyim zaten 36 haftalik oldum ama ravdevu bulamiyorum. Sira fisi veriyorlarmi ??
Cantanem44 Izm123 sabah erken saatte gir şansını dene ben öğleden sonra randevu almadan Sonuç gösterdim de bakıyorlardı
Denisss Izm123 randevu bulsanizda surekli iptal ediliyor bu ay icerisinde bu skıntıyı 3 kez yasadim sistemi degisik yani bencede erken gidip sansinizi deneyin
Izm123 Denisss saat kacta gitmem lazimki kacta bitiryo sira acaba dogumada az kaldi dicek bu sefer nerdeydin bu zamana kadar
Denisss Izm123 sira bitirimi konusunda bilgim yokta baska bi postta 20 haftadan sonra bakmadiklarini okudum ne kadar dogru bilmiyorum net bilen biri cikar umarim
Izm123 Denisss evet bakmiyolar zaten da ben takipli hastasiyim zaten oncedende gittim simdi 2 3 ay sadece gidemedim