asiyeninannesi haftamızdayız ellerimde ayakarımda ve afedersiniz vajina içimde kaşıntılar var normal mi, sizde yaşadınız mı gece ayaklarımın kaşıntısından uykumdan uyandım o kadar yani ne yapmalıyım
MugeGuness asiyeninannesi karaciğer enzimlerinize baktırın gebelik kolestazı olmuş olabilirsiniz. Ablamda aynı problem vardı kolestaz çıktı
bbtrn asiyeninannesi Benim ablamda da olmuştu 7. Ayından sonra başlamıştı karaciğer enzimleri yükseldiği için oluyormuş genelde ayakları yara olmuştu hep kaşıntıdan hiç beklemeden doktorunla görüşmeye git çünkü doğumdan sonra da hemen geçmiyor
asiyeninannesi Gkee evet travazolu biliyorum ama şuan hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum, bide doktora geçen hafta gittim o zman yoktu olsaydı sorucaktım şimdi 35. hafta kontrolünde mi gitmem gerek normal aylık kontrole gider gibi
asiyeninannesi MugeGuness aa teşekkür ederim böyle bir şeyden haberim yoktu hiç. hemen gidicem buraya da biligisini geçerim
asiyeninannesi MugeGuness merhabalar evet gittim, safra asidi testi yapıldı,çok şükür bi sıkıntı yoktu, değerler normaldi. Doktorda ekstra bilemedi, cildiyeye gözük dedi o kadar