buseulg Bebeğim için beşik aldım, fakat taşınabilir olması açısından anne yanı beşiklerden almak istiyorum. Ne kadar süre kullanabilir onu acaba 1 yaşına kadar kullanım oluyor mu? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😍
Nazlimom buseulg part yatak kullanıyoruz 1 yaşında oğlum gece sürekli uyanıor emmek icin gece beslenmesini kesince normal yatak alıp orda yatıracağım zaten sığmamaya basladı döne döne yan yatıo kafası fln sıkışıyor😂 . Sepet beşik diyosanız onlar kücük zaten park yatak öneririm benimki yoyko marka
Papatyamoms buseulg dırek yatakla birleşenleri soruyorsanız dönmeye tutunup kalkamya basladımı sıkıntı ben max 6 ay dıyorum kullanım süresi