ebrusko benim de aşılamanın 7. günü benim de gögüslerimde fazla hassasiyet arada kasıklrıma kramp gibi bişey giriyor. hiç bi şeye yormak istemiyorum ümitlenip hayal kırıklıgına uğramak cok fena. doktorum progestan ilaç verdi belki ondan oluyodur diye düsünüyorum