uyar-46 Kızlar 36+4 teyiz normalde gebeliğim hep kabızlık problemiyle geçti ama iki gündür bagırsaklarım çok hareketli ve ishalim bu doğum belirtisi mi ya da normal mi basına gelen var mı acaba?
uyar-46 nikoland her zamanki demir ilacımı kullanıyorum sadece o da kabız yapıyordu aslında anlamadım🤦♀️
dilay_06 uyar-46 kabız olunca 1 bardak kayısı suyu içip ılık duşa giriyorum ishal olunca da muz yiyorum