Melekecre Soğan suyu kürü, hacamat sülük tedavisi,birde Dilek tesbih namazıni yapın mutlaka,Şuan ezanlar okunuyor, Allah okunan ezanlar hürmetine,sana ve senin gibi evlat hasreti ile yanip tutuşan tüm kadınlara hayirli evlat nasip ettirsin🤲🤲
Melekecre [silindi] Nihat Hatipoğluninun dilek tesbih namazıni yapın mutlaka ozamn, herşey dua üzerine unutmayın 🤲bu perşembe akşamı yapın,kurbn Bayramı’nın son 10 gününe girmiş bulunuyoruz, bu mübarek günler Hürmetine nasip inşaAllah
Eylulperisi [silindi] ALLAHİM gönlüne göre versin inşallah en yakın zamanda hayırlı bı evlat nasip etsin RABBİM instgramda nihalin bahçesi var oraya bı bak eşinle beraber kullanacağıniz macunlar var tamamen bitkisel çevremde ondan kullanıp sonuç alanlar oldu maliyetide çok yüksek degildi
Yelizkemal [silindi] dene canım benim 7 aylık bebeğim öldü 1 hafta yaşayıp sonra polikistik vardı olmadı hemen bi abla söylemişti bana duaya inan canım denemekte fayda var
Ysayse 7 yıl ne ki biz bu yolda 22 yıl çaba gösterdik eşimden dolayı olmuyordu doktorlar evlat edinin dedi defalarca yüzümüze çok üzüldük sabretmekten ve araştırmaktan asla vazgeçmedik ve geçen yıl 22. Yılımızda ilk sperm bulundu eşimde onca ameliyat da bulunmayan sperm yapılan tedavilerle normal yolla tüp bebek yapacak kadar bulundu ve o an çocuğumuz olmuş kadar sevindik ağladık. ilk denemede Allah’a şükür tuttu ve 23. Yılımızda 38 yaşımda kızıma kavuştum elhamdüllah. Bu yol zor bu yol meşaketli öyle hemen vazgeçilmez ve çocuk olmuyor diye eşler birbirini üzmez vardır rabbimin bir bildiği denir.üzülmeyin ve takındı yapmayın zamanı vardır elbette rabbim sizinde kucağınızı doldurur.
[silindi] Ysayse ay maşallah sübhanallah cok sevindim adınıza ❤ bende yumurta kalitesizligi var işte. 1 kez tüp bebek yaptim 14 yumurtadan toplandı 1 tane tek saglikli kaldi Tutu ama boş gebelik oldu Kürtaj oldum 😔
Ysayse [silindi] 8 yumurta vardı bizim 6 embriyo oluştu 3 transfer edildi ilk tahlil o kadar yüksekteki üçüz büyük olasılıkla dediler ama bir kese oluştu 3 tanede dondurduk embriyoların kaliteside çok önemli tabi hele bizim gibi azosperm hastasıysanız😏doğru merkez doğru doktor çok önemli iyice araştırmak lazım 🤨