Damla Cylnyldrmm 38+2 arada sancı ve bol kasılma oluyor başka Bi belirti yok bugün kontrol günü ne diyecek bakalım doktorumuz 🤗
123esr_ Cylnyldrmm çok hareketsizdi dün çok korktum yavaştı olan hareketleride. Umarım haftaya doğum olur bu hafta annemin Saglık sorunları olduğu için korkuyorum doğurmam umarım
Brownie Cylnyldrmm 38+5 hiçbir belirti yok Sadece geceleri daha az uyumaya başladım bacaklarım ağrımaya başladı yerimde rahat edememeye başladım Bi de insan ilk zamanlarda böyle sabırsız olmuyor da son zamanlarda gelmedikçe sezeryan olası geliyor heyecandan 😄 sabır kalmadı artık
Ggamzeet Cylnyldrmm bizde bugün 38 olduk ama hareketleri çok azaldı gibi geliyor bana sizde de ayni mı
Burcakkoner 38+3 deyiz bizde pek bi belirti yok çok da hareketli maşallah umarım yakın zamanda sağlıkla gelir 🙏🧿
Sareninannezi 38+3 den selam 😂 Bebeğim dönmediği için perşembe sezeryan olacağım dua edin 🥲 korkuyorum
Cylnyldrmm Brownie gün saya saya bitirdik çok şükür bı seferde zaman geçmiyor az kaldı ama 😃 ayni sıkıntılar bende de var bacak ağrısı gece daha az uyuma artık bian ince kavussak diye bekliyorum bakalım 🥰 inşallah sağlıkla kucağımiza alırız 😘
-EdaOzdenn- Bizde 38+5 olduk sancılarım ağırlarım var düzensiz karnım aşağı düştü iyice ıkınsam çıkacak gibi hissediyorum hastaneye gitmemek için zor tutuyorum kendimi