Dün gece ilk defa sırtım yanlarım ağrıdı bu kadar karnıma kadar hemde uyutmadi beni sizinde öyle mi sabah ezanına kadar uyuyamadim resmen kendimi cok yormuyorum ağırda kaldırmadım birde gaviscon kullaniyorum bi kac gündür mide yanmasi icin
Dün biraz 1 saat kadar yol yürüdüm
eşime de dedim acaba normal mi sizlerin nasıl geçiyor?