ebrunasrullahylmz12211221 Kızlar detaylı ultrasona girdim bi sorun sıkıntı çıkmadı çok şükür ama bebeğin suyu biraz fazla dedi son haftalarında daha sık kontrole gitmelisin dedi sizce bu tehlikeli mi başına gelen oldu mu
Melekk_1 ebrunasrullahylmz12211221 40.hafta da gittim suyun fazla dedi bebekte iri olunca beklemeyelim dedi yoksa bir hafta daha bekleyecekti doktor, suni sancı ile doğurdum
Tiiffany ebrunasrullahylmz12211221 Bende hep fazlaydı gebeliklerimde 3 dogum yaptım ama bı sorun olmadı. Az olmasındansa cok olmasi daha iyi bence
Karaca61 ebrunasrullahylmz12211221 benimde fazlaydı şekerin yükselmiş olabilir bana öyle demişti yani doktor şekerden dolayı suyun fazla şekeri hamur işini kes birdaha ki kontrole kadar bide öyle dene suyun normale döner belki benim dönmüştü bide böyle dene bakalım belki işe yarar
Hatice_123456 ebrunasrullahylmz12211221 çok meyve yiyosan azalt meyvede çok şeker olduğu için suyun artmasına sebep oluyor buda erken doğum riski demek
Karaca61 ebrunasrullahylmz12211221 o zaman şekerin biraz yükselmiş olabilir şeker yüklemesinde çıkar zaten ama korkma bişi olmaz dikkat edersen 😌
ebrunasrullahylmz12211221 Karaca61 İnşallah saol canım internetten baktım da erken doğum riski taşıyomuş
Karaca61 ebrunasrullahylmz12211221 korkma bende de var 33. Haftayım şükür bişi yok dikkat et şeker hamur işi falan yeme düzene giriyo strese sokma kendini 🥰 boşuna sadece biraz dikkat etmen lazım