Günde 3 kez kullanıyorum tansiyonum 17lere kadar çıktı şimdi daha iyiyim 3e çıkarınca ama sadece tansiyon değil benim protein kaçağımda yüksek o sebeple Perşembe günü 36+2de doğumum var 3. Gebeliğim ilki 39. Haftada normal oldu ikinci 39+4te doğdu bukez sorun çıktı 🥲