Aylinslmci Gzo ınsallah saglıkla al bebısını kucagına 🤗🤗 kendıne geldıgınde bızlerıde bilgilendirin lutfen nasıl oldunuz nasıl geçti bebısınız nasıl :)
Gzo Aylinslmci ay ben sezaryeni hic anlatmiyim inşallah kmsenin benimki gbi gecmesin bebek ve ben iyiyz yeni atlattik diyim😢
Dguzun Gzo Rabbım yardımcınız olsun,su gibi geçsin gitsin yavrunla eşinle bir ömür mutlu olun inşallah
1melekannesi3858 Gzo sağlıklı sıhhatli evladına kavuşursun inşallah Rabbım kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Roses44 Gzo Allah’ın izniyle sagsalim çıkacaksın ve bebeğini kucağına alacaksın,ayetul Kürsi oku canım.
Gdmr Gzo Canım benim inşallah yavrunu sağlıkla kucağına almışsındır 🙏 Alakasız ama serklajlı olupta nioli yağı kullanmış mıydın??
Byzaakann Gzo yok canım henüz olmadım 10 temmuzda inşallah 🙏 valla doğum hikayeni merakla bekliyorum😂 rabbim sağlıkla büyütmeni nasip etain inşallah güzel bi ömrünüz olsun
Gzo Byzaakann canim ben mecburen sezaryen oldum ve kistimde vardi onuda aldilar bayaa büyük bir kitle cikti icimden ameliyatm 3saat kdar sürdü cok zordu halada agrim var bugun 3.gunum ama herkesin benimki gbi gecicek değil umarim dha iyi geçer 🙏