Ela Merhabalar kızlar.21.haftamdayim Bebegimin eşi rahim duvarına çok yakınmış şuan ondan dolayı kanamam oldu .çok şükür kendısi iyi ve gelişimi güzel. Sadece çok korktum böyle bir şey başına gelen war mi sanırım zamanla yukarı çıkacaktır degilmi
mom44 Ela valla benm de eşinde başka sorun varda gelişimi kilo alması iyi olutsa sıkıntı yok dedi bugünde gittim doktora benmde 19 haftalık. Senn durumu yaşayanları duydum normak doğumda sadece sıkıntı sezeryan yapılıyo diye bilşyorum
Ela mom44 umarım herşey yolunda gider .geçmiş olsun .evet şuan için normal doğum uygun olmaz ama izledgm bir çok wideoda zaten zamanla rahim büyüdükçe plesenta yer degistircek diye anlatiliyor. Umarmda öyle olur tek dileğim sağlıkla dogsun yawrm
mom44 Ela evet belki ileride çıkabilir ama plasental sorunlar strese çok baplı düşünme sağlıklı olsunda sezeryab olsun 😍👶