Cidemu Bugün doktora çıktım. Normalde 8 haftalık olması gerekiyor ama doktor 6 haftalık daha dedi geç döllenme mi oldu artık bilmiyorum. Ve düşük tehlikesi var dedi. Kan ve idrar tahlili verdim, öğleden sonra çıkacak sonuçlar. Böyle olay yaşayan var mı?
Emelcmn Cidemu benimde öyle oldu. Düşük yaptım hatta şuan içerde parça kalmıs mı diye doktoruma geldim bakacak.
Emelcmn Cidemu yani kese gelişmiyor bebek içerde büyümüyor olabilir. Benimde geriden geliyordu. Rabbim yardımcınz olsun inşallah herşey gönlüne göre olur