Ceren1993 ciceklianne kaç haftalıkken kız dendi valla artık korkuyorum ya doktorların tecrübesizliğinin mi dikkatsizliği mi niye bu kadar çok yanılma oluyor onu anlamadım kaç annenin umudu kırılır gibi oldu vallahi ben anlamadım 12. Haftanın içinde ikili taramaya gidecem korkuyorum sonradan değişir cinsiyeti diye
dudaktan_kalbe25 ciceklianne bu durum da kötü ya net bise olmaıdgı icin ona göre alamıyosun bile zor mesele cidden
dmldkc__ ciceklianne ilk hamileliğimde 12. Haftada erkek demişlerdi bize 20. Haftada detaylıda kız olduğunu öğrenmiştik bizde 🙈 şimdi 2. Bebeğimizi bekliyoruz yine erkek dediler ama emin olamıyorum 🤦🏻♀️
ciceklianne Ceren1993 iki doktor da ben demeden cinsiyeti söylediler. Şimdi içimde şüphe ile beklemek zorunda kalacağım
Crocus20 Ceren1993 15. Haftaya kadar ne söylerlerse beklemenizi öneririm. Özellikle 12,13 haftalarda söylenen cinsiyetlerde yanılma payı çok oluyor. Erkeğin penisi 15. Haftalarda iyice görünür hale geliyor öncesinde doktor göremesse o yüzden kız diyor
Ceren1993 ciceklianne ben sana hesaplamada erkek demiştim zaten keşke yanılsaydım galiba kız istiyordun
ciceklianne MedineDoru ya eşim illa bugün bir tane daha doktora git diyor ama 13 hafta daha küçük 🤭 detaylıya da iki ay var neredeyseee
Mzzz ciceklianne çok erken cinsiyet partisi yapmışsınız doktorlar bu haftalarda tahminini söylüyorlar zaten 🙏 16. Haftada netleşiyor genelde 🙏😇
Nurdrmz_24 dmldkc__ bize 11 haftada erkek dediler 14 erkek dediler 16 da erkek dediler yarın detaylı var 20+2 olucaz yarın bakalım ne çıkıvak 1 kızım var hayırlısı olsun 🥹🤣
ciceklianne Ceren1993 evet size iki kez sordum ikisinde de erkek dediniz. Ya ben kiz bebek istiyorum ilk cocugm eşim yoğun çalışan birisi arkadaşım gibi olsun istiyorum gurbette. Biz anneme hep öyleydik. Çok sevindim doktor kiz dediğinde ama şu an çok tereddüte dustum
leylaAraf Ceren1993 hesaplayi nasıl yapıyorsunuz banada yapar misni acaba daha 5haftalik görüntüsü var analr misniz
Dilan303 ciceklianne ben 19 haftalikken ogrendim hatta doktor bak buda pipisi dedi ama bunlari gorunce bi tedirgin oldum açıkçası 😆🤔
Mzzz ciceklianne sağlık olsun canım sen 15-16. Haftaya bekle o zaman netleşir inşallah gönlünce olsun 🙏🙏
Myasminn ciceklianne Dayan az kaldı😂 benim ilk çocuğun cinsiyeti 32den sonra değişti diye millet benimle alay ediyor sen öğrensende güvenemeyiz cinsiyete diye 😂 Bende doğana kadar beklerim artık merakla 🤦♀️
Myasminn ciceklianne Merhaba canım. normalde 13+5iz bugün 14+3 çıktı ultrasonda, doktorumuz kız ama yine bakalım dedi ☺️
Mucizelerim3 Myasminn cinsiyetine ne dediler 32 den sonra ne oldu 😂merak ettim sanırım bende öyle olacam