sekerparemm Doktora bugün gittim normalde 9 haftalığız ama doktor 8+3 dedi bi sorun olurmu dedim yo bu kadardan sıkıntı olmaz merak etme dedi biz bunu normal görüyoruz dedi artık benimde içim rahatladı çok şükür
Youngmotherr sekerparemm hayırlısı olsun Rabbim sağlıkla aldırdım kucağına 🫶🏻 Zaman hızlı geçiyor bir bakmışsın bebito kollarında 🥲 31+6yım zaman hızlı geçti
MiaBaslck sekerparemm Darısı başımıza inşallah daha keseyi görmedik nasip olursa önümüzdeki hafta pazartesi göreceğiz 😀
cicegim_234 sekerparemm canm benimde adetime gore 9+2 ultrasonda 7+6 cikiyo doktor normal dedi geç döllenme olmustur dedi