esmaaypnd 27 haftalık gebeyim. Sağ mememden ikidir sıvı akıntısı oluyor. Araştırdığımda bir şey olmaz demişlerdi ama çok korkuyorum, erken doğuma neden olabilir diye. Böyle bir şey doğru mu ya da benim gibi yaşayan oldu mu? 😑
Youngmotherr esmaaypnd sıktığın zaman erken doğumu tetikler diyorlar normal olarak göğsün bile bebeğe hazırlıyor kendini akması normal
Mona- esmaaypnd bende de oluyor neden acaba ya iki defa yaşadım böyle sarımsı bi Sıvı atletime bulaşmış
Aysedugme esmaaypnd 23 ten beri geliyor şuan 37 yim doktor normal, olabilir sıkma dokunma dedi o kadar endişelenecek bi durum yok
Ulvana esmaaypnd 29 haftadayım canım bu sabah kalkdım kahfe kırmızı rengde akıntı gördüm korktum açıkça bekliyorum çok olursa artarsa doktora sorucam. Bende de sağ tarafda oldu
Mona- esmaaypnd Benim öyle akmadı ya sanırım altımda ezildiği için Bikaç damla akmış atletime sonrasında akmadı ama uçları beyaz gibi oluyor bazen
Mona- Ulvana Böyle kanlı iltihap gibi akmıştı doktor normal dedi annem ve kaynanam da sütün bol olur iyi bişey dedi ama bilmiyorum
Aslibh esmaaypnd bendendr 23.haftadan beri sut geliyo doktor siyah kahverengi degılse sıkınti yapma ama gogsunu sıkmadedi sorun olmaz goguspedi al yikananlardan
Mona- Ulvana arada oluyor alıştım tuhaf gelmiyor artık ☺️ Kuzenim sağıp dondurmuş o süt bebeğe çok faydalı diye ama Bn hiç düşünmüyorum öyle bişey yapmayı