Kızlar Merhaba. 18 haftalık hamileyim 4-5 gğndğr kuyruk sokumumda ağrı var hamilelikten olabiliyo diye çok üstüne durmadım ama ne oturabildim ne yatabildim ne yürüyebiliyorum. Dün akşam buz komplexi uyguladım rahatlatır diye sabah bi kalktım iç çamaşırımda yemyeşil bi sıvı var biraz inceledim tam ağrının ve şişliğin olduğu yerde bi delik oluşmuş ve ordan yeşil bi sıvı akıyo netten baktığımda kıl dönmesi felan yazıyo ama ben lazerliyim yani pek kılım tüyüm yoktur ve hijyenime çok dikkat ederim herzaman ama bunu anlayamadım sizlerde bu durumu yaşayan oldumu herşeyi geçtim bebeğe bi zararı olurmu diye çok tedirgin oldum ilkdefa böyle bişe yaşıyorum🥺 cevapları bekliyorum😔