Tgcccc Kizlar 2-3 gündür bebegimin hareketini cok az hissediyorum pıt pıt seğirme gibi sadece aklıma takılıyor bu zamanlarda bu durumu yaşayan var mi ? Çarşamba kontrolum var zor dayaniyorum
Aynalgl Tgcccc benim de 35 5 tam tersi çok hissediyorum :( ama doktorum bu hafta büyüdüğü için hareketlerinde azalmanin normal olabileceğini söylemişti
Tgcccc Aynalgl bana da büyüdüğü için geliyor olabilir gibi ama sanki karnım da aşağı düştü bilmiyorum dığum yaklaştıkça psikolojim mi bozuldu ne
Aynalgl Tgcccc evet günden güne değişiyor düşüncelerimiz gerçekten o da çok etkili benim de herkes çok düşmüş diyor :( bakalım ne zaman gelecekler