Emelyetik Kizlar 32 haftalık oldum ama şu iki gündür inanılmaz bı baş ağrım var gözlerimi açamıyorum biraz dişimin de etkisi var siz bu haftalarda baş ağrısı çektiniz başka hangi belirtiler vardı
gulsahklkn Emelyetik 28 haftalık oldum ara sıra başımın üst kısmında tepemde hafif bi ağrıyla ağırlık oluşuyo tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyo veya bi tık yükselmiş oluyo yinede sınırın altında kaldığı için doktor problem etmemişti tansiyonun normal mi bu arada baktın mı
Emelyetik gulsahklkn evet bakıyorum tansiyonuma hep normal cikiyor ilk haftalarda çok baş ağrısı çekmiştim yine aynı belirtiler başladı
gulsahklkn Emelyetik ilk trimesterdeki sıkıntılar son aylarda da geri gelirmiş diyorlardı doğruymuş demekki
Emsell Hangi haftada yaşadım hatırlamıyorum ama kafamın arkasında alnıma doğru bi ağrı yaşadım ve 1 hafta sürdü