Kızlar gece 2.30 da belime önce sancı girdi uyandım ordan sonra kasıklarıma 1 saat falan sürdü bulunduğum yerde kadın doğumcu geceleri olmuyor 1 kişi var zaten neyse saat 4 gibi de ıslaklık hissettim baktım su gelmiş kokusuz su. Bugün 1.30 a randevu aldım ama bu haftalarda oluyor mu böyle yalancı sancı vs🤷♀️🤷♀️🙄