Benimde ilk aylarımda lekelenmem sebebi ile vermişti doktor vajinadan alırsan sıkıntı yaşamazsın aldıktan sonra uzan iş yapma mümkün oldugunca ayagının altına yastık al yukarda kalsın ayakların , düzelme olmazsa igne veriyolar igneyide kullandım ben ilk 3 ay dikkat etmek lazım şuan bi sıkıntım yok şükür seninde geçer inşallah