Zeynepaltns Hanımlar gece göğsümün altından göbeğimin en alt kısmına doğru sıcak su indi sanki o hissi yaşadım . Sabahta belimden kasıklarıma doğru sancım ve ağrı hissim var . 36+6 dayız. Bu durumu yaşayan oldu mu ?
Deletedmom_116 Zeynepaltns Daha doğum değil ama işaretçisi kendini çok iyi takiple sancıların düzeni gelince Doğum başlamış demektir.
Emsell Bu durumu yaşamadım ama bence kontrole gitmelisin gerçek sancıda olabilir yalancı sancıda olabilir. Aynada kendinede bakabilirsin göbek şeklinin değişip değişmediğine.
Emsell Minaesra resim nasıl atılıyo bilmiyorum ama karnın damla şekli gibi görünüyor yuvarlak şekli kalmıyo
Emsell Doğum yakın kızlar hazırlıklarınızı tamamlayın sancıları illa ağrılı olcak diye beklemeyin kasılmalarda sancıdan sayılıyor karnınız top gibi sertleşiyo benim açılmam 6 cm’ye ulaşıncan ağrıyı hissetim Minaesra Zeynepaltns
Zeynepaltns Doktora gittim ben tedirgin olup , her şey yolunda çok şükür. Doktorum gel demişti ama suyum geldi olarak anlamış durumu hiçbir problem yok şuanda